Blog Khas Untuk Cak Cak a.k.a Singgah

Assalamua'laikum.. Hi..!

Yang sedang baca entry ni tengah buat ape tu.....? Sihat...? :D

Mata dan jari jemari Reen letih lepas setting blog baru khas untuk blogwalking. Itu pun masih belum siap. Banyak lagi nak setting dan sambung add link bloggers.

Reen tak habis add lagi. Tak larat.. Uhuhuhu Blog yang Reen buat untuk blogwalking, jujur Reen cakap, ianya sangat simple.

Reen tak tahu cara untuk buat scroll widget/gadget. Jadi, list blog Reen nampak panjang. Kui Kui Kui. Reen hanya letak button back to top. Tak perlu nak scroll panjang lebar.



Reen namakan blog untuk blogwalking iaitu Reen's Bloglist. Lepas add beberapa senarai blog, barulah Reen nampak betapa banyaknya blog yang Reen tak singgah. Dalam pada masa yang sama, dapat tengok siapa yang rajin update entry, siapa yang lama tak update entry.

Haaaa.. Gitu. Kan senang. Kalau ikut cara sebelum ni yang Reen cerita dalam entry Cak Cak, Reen perlu klik setiap link satu persatu. Kalau ada yang update, dapat tinggalkan jejak. Kalau tak ada, terus klik pangkah. Kesian.... Reen tak pernah terfikir nak guna cara ni. Ape la.. Reen ni.

Reen bahagikan kepada 3 section. Section pertama untuk pengomen tegar blog Reenri. Section kedua untuk followers blog Reenri dan section ketiga untuk blog yang dapat memberi manfaat (masih pending).

Baiklah. Reen undur diri dulu ya.. Badan dah terasa macam bongkok. Berjam duduk atas lantai.. Heeeee :D Selamat malam semua! Sweet dreams! :)

13 comments:

  1. Wahhh cik renex masuk dalam list. Thanks youuuu.

    Sng jugak ada bloglist kan. Senang nak terjah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Btul. Sangat senang.. Trus redah bila nampak new entry. ;p

      Delete
  2. waaaa..bnyak bloglist reen,keep in touch

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihi salah satu sebab reen letak kat blog baru khas untuk bloglist..

      Delete
  3. wow .. bagus la reen usaha ini.. berbaloi awak

    btw.. jom ke blog yusrina.. ada discography noorkumalasari (new updated)

    ReplyDelete
  4. Terima kasih masukkan link blog Gee dalam bloglist Reen ^_^

    ReplyDelete
  5. saya nampak blog saya tuuu,kehkehkeh, terima kasih kak reen <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihi nanti nak kena letak kat menu link untuk bloglist. Mudah untuk sesiapa nak nengok nanti.. Boleh tambah kawan..

      Delete